Kodėl negaliu išsiųsti laiškų?

2020-05-27 13:23 (2020-06-02 08:39)

1. Jei negalite išsiųsti laiškų, patikrinkite, ar teisingai sukonfigūruota klientinė el. pašto  programa:


Pagrindiniai nustatymai klientinėse el. pašto programose
El. pašto programų konfigūracijos instrukcijos.


Pastaba: Būtina pažymėti autentifikaciją:

2. Išsiųsti laiškų nebegalėsite, jei jūsų mokyklos ar darželio IP yra patekęs į juoduosius sąrašus (RBL – Realtime Blackhole List). Tokiu atveju laiškai, kuriuos bandote siųsti, yra blokuojami. IP į juodąjį sąrašą įtraukiamas dėl įvairių priežasčių, dažniausiai, kai įtariama, kad per IP adresą siunčiamas šlamštas arba mokyklos/darželio tinkle yra virusais užkrėstų kompiuterių.
Sužinoti, koks IP, galite paspaudę nuorodą: http://www.tinklas.vu.lt/ip

Ar IP yra juoduosiuose sąrašuose galite pasitikrinti:
https://mxtoolbox.com/blacklists.aspx

Jei IP adresas yra įtrauktas į juoduosius sąrašus, būtina patikrinti kompiuterius ir juos sutvarkyti. Tik sutvarkius kompiuterius ir/ar pašalinus priežastis, dėl kurių IP pateko į juoduosius sąrašus, IP adresą iš juodųjų sąrašų galima pašalinti. Jei IP į juoduosius sąrašus patenka pakartotinai, jo pašalinimo iš sąrašų procedūros užtrunka ilgiau.

IP adreso įtraukimo į juoduosius sąrašus istoriją galite patikrinti NKSC duomenų bazėje: https://www.nksc.lt/tikrinti.html

Galima užsakyti mokyklos/darželio IP adreso/potinklio saugumo patikras, kurių metu nustatomos saugumo spragos. Norėdami užsakyti, rašykite adresu litnet-mokykloms@tinklas.vu.lt.